HomePortalFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Share | 
 

 can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE

Go down 
AuthorMessage
WH0RE

avatar

Number of posts : 64
Age : 27
Location : n.y
Registration date : 2008-05-19

PostSubject: can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE   Sun Jun 22, 2008 4:54 pm

grrrrrrrrrrr... every since the fucking site crashed on nexon, it wont let me on my fucking acc. i feel like fucking nx is fucking ripping me off with my fucking money! wtf do i do D= Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
SLASH
Pimp God
Pimp God
avatar

Number of posts : 75
Location : Dark Side of the Moon
Registration date : 2008-05-13

PostSubject: Re: can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE   Sun Jun 22, 2008 9:37 pm

this is not where the topic belongs. check title before posting.
Back to top Go down
View user profile http://fuckingpimps.omgforum.net
Fatal
Pimp God
Pimp God
avatar

Number of posts : 13
Age : 29
Registration date : 2008-06-19

PostSubject: Re: can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE   Sun Jun 22, 2008 11:47 pm

at least answer her question slash..lol

go to nexon and send them an email?
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/fatalgrip
SLASH
Pimp God
Pimp God
avatar

Number of posts : 75
Location : Dark Side of the Moon
Registration date : 2008-05-13

PostSubject: Re: can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE   Mon Jun 23, 2008 12:10 am

man i dont work for nexon i dont know what the problem is lol.. nexon fails anyways
Back to top Go down
View user profile http://fuckingpimps.omgforum.net
Fatal
Pimp God
Pimp God
avatar

Number of posts : 13
Age : 29
Registration date : 2008-06-19

PostSubject: Re: can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE   Mon Jun 23, 2008 1:04 am

loL good point -_-
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/fatalgrip
WH0RE

avatar

Number of posts : 64
Age : 27
Location : n.y
Registration date : 2008-05-19

PostSubject: Re: can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE   Mon Jun 23, 2008 1:35 pm

lmao rude bitch!!!!!!! Beside that i go my acc. back...n i dont rly care were i post my shit, i just need an answer. >_>'.... n nx does fail, ill just fucking hax bp and fucking get beats cuz now i have like 200 hours left of my fucking nx, stupid bitchs™ out of fucking like 500 hours -_____-
Back to top Go down
View user profile
SLASH
Pimp God
Pimp God
avatar

Number of posts : 75
Location : Dark Side of the Moon
Registration date : 2008-05-13

PostSubject: Re: can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE   Tue Jun 24, 2008 12:59 am

WH0RE wrote:
lmao rude bitch!!!!!!! Beside that i go my acc. back...n i dont rly care were i post my shit, i just need an answer. >_>'.... n nx does fail, ill just fucking hax bp and fucking get beats cuz now i have like 200 hours left of my fucking nx, stupid bitchs™ out of fucking like 500 hours -_____-

LOL
well I can Bomb Hime's house for you if you like Razz
Back to top Go down
View user profile http://fuckingpimps.omgforum.net
WH0RE

avatar

Number of posts : 64
Age : 27
Location : n.y
Registration date : 2008-05-19

PostSubject: Re: can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE   Wed Jun 25, 2008 11:38 pm

Very Happy do it,do it! jk o_o.
Back to top Go down
View user profile
 
can some1 explain when i can go on my acc. -Pimp--WH0RE
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Card Fluke? Can anyone help explain this

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Pimps :: Discussion :: Random Shit-
Jump to: